Nu är ordningen återställd!

Mannen är hemma igen. Kom med presenter och kramar. Storebror blev jätteglad och mannen fick höra allt från Du är bäst pappa! till Jag har saknat dig pappa! Han den lille var inte lika lättcharmad, hängde bara i mammas ben, men det är ju ingen nyhet.

Jag sitter och här och skriver samtidigt som jag luktar på mina handleder då och då. Den (presenten) doftar gott och man känner sig som en ny människa, ska bara duscha också=)

Känner inte alls för att sätta igång och städa idag. Mannen erbjöd sig att vi kunde göra det gemensamt i eftermiddag när han är hemma igen men det hade varit skönare om det var färdigt då. Det är bara att komma igång.

Såg på väderprognosen att helgen ska bli fin. Härligt!

Ska ni ut på någon runda på Österlen i påsk eller längre fram så kan jag rekommendera er att åka hit
http://www.olofviktors.se/. Mannen gör grillade mackor med deras stenungsbakade bröd. I mackorna  brukar det finnas god salami, brieost, hemmagjord pesto, ruccola och vad mer det finns att hitta i kylskåpet. Att sedan avnjuta denna grillade macka tillsammans med en god latte, det är underbart! Kanske blir det en sådan i helgen och då får den gärna avnjutas på uteplatsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback