Spruta

Idag på morgonen var jag och han den lille hos distriktsköterskan för han den lille skulle få sin 1-års spruta. Kul! Ett litet stick, några tårar och sura miner sedan är det över. D.S fick till och med en kram innan vi gick. Han den lille är lång, redan 82cm, inte illa!

Efter D.S besöket åkte vi och veckohandlade. Skönt att det är gjort, det är så tråkigt med ett tomt kylskåp. Fixade till och med en ordentligt lunch till mig själv. Omelett med svamp, tomater, spenat och lite fetaost. Gott!

Nu ska vi snart bege oss till min mormor för att hämta ett läkarintyg. Hon hade bokat resa till Skottland i vår men kan nu inte åka. Jag ska boka av den till henne.

Ikväll ska mannen träna och jag tränade imorse. Storebror, jag och han den lille får nog ta en cykeltur ikväll. Idag är vädret härligt igen och häcken står kvart, trots sitt pris! Grrrrr!


Måste ta mig till Ystad en dag också. Lyckades ta i sönder min lillebrors sambos armband. Ska se om det finns ett annat eller om de kanske kan laga det.


Kommentarer
Postat av: Lillebrors sambo.

Köp inget nytt armband. Hade inte du tagit sönder det hade jag gjort det nästa gång jag skulle ta i det.

2007-03-20 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback