25/5

Då var räkningarna för denna månad betald, utgifterna var inte hutlösa denna månad och tur är väl det för föräldrarpenningen tas ut med stor sparsamhet....det är kul att vara hemma med barnen....det är kul att vara hemma med barnen...=)

Fredag, en härlig dag! Inget dagis, lite lätt städning här hemma och besök. Mannen kommer nog hem vid 23.00 tiden ikväll och det passar mig bra för då kan jag när barnen somnat sätta mig och skriva på den förbannade rapporten. Jag vill vara färdig nu!!!

Våra blomsterlådor fick blommor i sig igår. Nu ser de lite ynkliga ut men de ska inom kort bara välla ur lådan, väntar med spänning på detta.

Svärföräldrarna är i full gång med att skapa ett insynsskydd till vår uteplats, spännande!

Nu ska jag och killarna gå och äta en god frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback