Efter regn kommer sol

Nu åker grillen fram, scampi på grillen (förrätt), sedan en god köttbit på grillen (varmrätt )och till detta nypotatis från Abbekås samt en grönmögelostsås, till dessert blir det Ottos glass och allt detta ska verkligen bli så gott.

Bror P med sambo S är och håller oss sällskap. Bror P kom inte in på Polishögskolan, fick ändå ett bra omdöme så skam den som ger sig. Vi som känner honom vet att han kommer att bli en utmärkt polis med sitt lugna och trygga sätt och sin goda etik (delar av omdömet)


Nu håller jag lördag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det hördes väldigt gott!! Själv sitter jag på ortopedens op.... lördag kväll, kul!!
Trevlig kväll!! Ses snart!!

2007-05-19 @ 18:54:18
Postat av: Sara

Till Rebecca:
Ska bli kul att träffa er! Jag lovar att maten på lördag blir smaskig, min man ska ju laga den=)
Hör av er om det är något J inte tål.
Trevlig lördag på jobbet då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback