I´m in heaven!

Det susar i öronen, svider lite lätt i ögonen,  min hals värker, kläderna har klibbat sig fast på kroppen, magen är lugn, själen är glad, hjärtat tar några extra skutt och i mitt ansikte finner man ett leende stort som en riktigt böjd banan. Har bara en sak att säga...

-Har ni möjlighet att se The Ark framföra en klubbspelning, gör det och missa den inte!

Denna spelning var så fantastiskt bra så det går knappt att beskriva med ord. Ola Salo är en helt otrolig sångare och gör denna spelning till precis allt vad den kan bli.

Mannen råkar i luven på en tjej som ska tränga sig fram, de knuffas lite och till slut häller hon vin över honom. Detta har jag helt missat fastän jag stod mindre än en halv meter framför mannen. Jag var inte kontaktbar.

De spelade låt efter låt, vi sjöng med, de gav allt, golvet gungade och när de sedan började spela The Worrying kind trodde jag att taket skulle lyfta.

I skrivandets stund går deras skiva varm på CD-spelaren

TACK till The Ark som gör en så otroligt bra spelning.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet, man bara ler...... I like him!!!!

2007-05-04 @ 09:16:00
Postat av: Pia

Jag tänkte på dig vid 21.00 igår...och skulle kunna vara i dina skor...men..jag fick nöja mig med fågelkvitter och en skogspromenad i Sjöbo Ora!! Den 28 Juni(tror jag) är The Ark och Timbaktu på Sofiero, Hbg...Det skulle man kanske satsat på!

2007-05-04 @ 10:07:42
Postat av: Rebecca

Jag vet, man bara ler.....

2007-05-04 @ 10:15:47
Postat av: Sophie

Dom är gryyyyyma live!!! I LIKE toooooo.....!!!!

2007-05-06 @ 08:43:30
Postat av: Linda

Var det på KB? var där med, magiskt!!!

2007-05-08 @ 15:12:56
Postat av: Sara

Till Linda:

Visst var det på KB, det var verkligen magiskt. Längtar redan till nästa gång man får möjlighet att se dem spela.
/Sara

Postat av: Cecilia

Jag vet visst var det underbart! Funderar på att åka till Helsingborg och se dem där också :9

2007-05-17 @ 01:42:58
URL: http://baracecilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback