Kontakt!

Måste kontakta min sykunnige och allvetande svärmor. Vill har ett segelliknande skydd på en av hörnorna på vår uteplats.. Undrar om detta går att genomföra? Måste förankra hos mannen som känner sig lite utanför i mina hastigt påkomna trädgårdsideér.

Nu är även den stora krukan fylld med vackra växter.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, klockan 18 ska vi träffa bror och sambo i Malmö, klockan 21 då smäller det, The Ark på scen. X-kollega A, jag lovar att svänga lite för dig också!

Dagens: Svårigheter gör oss starkare

Kommentarer
Postat av: Anna

Segel: Vi fick till terrassen uppsytt en riktig segelduk med öljetter på Skillinge Skeppshandel. De blev sedermera av med sin segelmakare, men samma tjänster erbjuds nu i Ystads skeppshandel nere vid småbåtshamnen, snett mitt emot teatern.

Segelduk är slitstarkt, tål väta och är smidigt att rengöra.

Ett tips bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback