Lyxliv

Jag har sedan Storebror föddes 2002 varit föräldrarledig med honom varje sommar.Det har blivit 3 hela månaders sommarlov varje år. Förra sommaren och denna är det Viggos föräldrardagar men Storebror var ju också hemma. Vi har inte blivit rika på pengar av att snåla med föräldrardagarna men vi har blivit rika på så mycket annat.

Det är lyx att få lov att spendera all denna tid med barnen. Man tar dagen som den kommer med cykelturer, bad, picknick, bakning, lek, pyssel och umgänge.

Med en liten gnutta ångest påbörjar vi snart årets sommarlov tillsammans. Jag längtar efter att få avsluta mina studier och börja arbeta samtidigt som jag önskar att man varje år skulle kunna ha 3 månaders sommarlov med barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback