Modevisning på morgonkvisten

Nästan varje morgon när Storebror vaknar verkar det som om han får någon sorts, måste ta på mig kläder fastän jag har pyjamas på mig, dille.

Idag kom han ut iförd badshorts över pyjamasen, snyggt!

Min undran är, här han vaken? Provar han bara så att hans kläder fortfarande passar? Nog för att han växer så det knakar men inte så mycket över en natt.

Nu ska jag klippas hos frissan A sedan ska jag packa in Viggo i bilen och köra till Malmö för att låna fler böcker till min rapport med rubrik Handlingsplan för sex och samlevnadsundervisningen på särskolan. Mycket skrivande framför mig men när det och redovisningen är gjord då ska jag och mina barn hålla ett lååångt sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Anna

En eloge till dig som får ihop pluggande på heltid med en ettåring hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback