När jag var liten...

När jag var liten ...trodde jag att familjer som bodde i lägenhet var mycket fattiga. Först när jag gick i gymnasiet träffade jag männsikor som bodde i lägenhet. (!!!)

När jag var liten...eller rättare sagt när jag gick i klass 8:a upplystes jag om att pojkar kunde vara tillsammans med pojkar och flickor med flickor. (uppväxt på landet)

När jag var liten...då skulle jag och min kusin bli fotomodeller, åka till USA och gifta oss med Patrik Swayze

När jag var liten...önskade jag mig en brevkompis från Irak för jag ville har kulhål i kuvertet

När jag var liten...trodde jag att Rune Andréasson var BAMSE, alltså såg ut som honom.

...kommer kanske fler inom kort!

(född 1977)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback