När ledigheten börjar kommer drömmarna

Jag skulle så väldigt gärna vilja måla om vår lilla och ljuslila toalett på lördag, beige ska den bli.  Eftersom jag ibland måste vara lite realistisk så borde jag inse att lördagen inte är någon bra dag för detta projekt. Mannen ska iväg på "kompislek" redan vid 13-tiden. Själv ska jag jobba hela natten och borde kanske försöka vila när Viggo sover. På söndag är säkert mannen lite seg och jag seg på grund av trötthet, fast jag kanske skulle kunna börja ändå?!

Mina höstprojekt (drömma kan man väl?!)

Måla hall och lägga klinkers i hall

Nya möbler till badrummet

Tapetsera fondväggen i stora rummet

Klinkers i kök och tvättstuga hade varit bra, men det får nog vänta

Måla tvättstugan i samma färg som köket

Måla och snygga till vårt sovrum ( egentligen 1:a på listan)

Lite annat smått och gott dyker säkert upp längs vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback