Nedräkning

Imorgon gäller det, klockan 21.00 på KulturBolaget i Malmö står The Ark på scen och jag i publiken. Jag är förväntansfull inför morgondagen och från en säker källa som såg dem i Lund så ska det vara en upplevelse och man ska vara väldigt glad och uppiggad när man går därifrån. KUL!


186449-113


I skolan återstår två väldigt stora bitar innan jag får hålla sommarlov med barnen. En rapport, ett responsinlägg och en utvärdering ska skrivas och göras till distanskursen. En handlingsplan, poster och redovisning av plan och poster ska göras till kvällskursen.

Slutprovning av klänningen till bröllopet är den 5 juli, jag har två månader på mig att få lite fastar former och minska några kilo=) Det ska gå vägen!

Deklarationen är gjord så den nedräkningen är avslutad. Vi ägde vårt hus sammanlagt i 33 dagar förra året så det var det enda "svåra" vi skulle göra på denna deklaration. Första året som sambeskattade var det också.

Mannen är i Malmö och hämtar sin högstidsdräkt. Klockan 12.00 rullar mamma och pappas BMW in på gårdsplanen för att hämta upp mannen. Sedan bär det av mot Ystad och Siriushuset...spännande!

Jag hämtar storebror på dagis i eftermiddag och sedan ska vi också bege oss till Ystad för att fika, gå på Åhlens och sedan vidare till lillebrors sambo med det fina namnet Sara. Sara bjuder på middag ikväll.  Trevligt!

Dagens: Varje människa har en plats där hon är som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback