Njutning i och av trädgården

Idag har jag inte suttit vid datorn på hela dagen, vilket har varit skönt. Skönt att inte hela tiden höra den kalla om att jag ska skriva eller läsa en massa andra bloggar. Det finns annat att göra...=)

Imorse var vi hos frissan A och sommarklippte Storebror, därefter blev det storhandling och när vi kom hem blev det lek för Storebror. Killarna har lekt hela dagen, klängt på gungan, hoppat på studsmattan, haft vattenkrig och fikat lite mellan varven.

Min mamma har varit hos oss under dagen, hon har njutit av solen på vår uteplats. Svärmor kom hit en runda nu ikväll för att leverera vin samt jacka till mannen.

Nu ska snart barnen gå och lägga sig, de är nybadade och klädda i pyjamas. Mannen står på uteplatsen och grillar ryggbiff. TIll detta blir det goda potatis i ugn och paprikasås.Gott!

Varför bara grilla på helgen? Det gäller att passa på när vädret tillåter.

Spänningen stiger, denna vecka väntar lillebror besked från PHS om han har en framtid där eller ej.....vi väntar, väntar och väntar. Hoppas, hoppas och hoppas.

Kommentarer
Postat av: Anna

PHS?

Projektet för Hyperaktiva Småglyttar?

Jag lämnar gärna med Lillebror där någon dag i veckan om det går?

Postat av: Sara

Tänk om det funnits ett sådant ställe, när han är något äldre kan du säkert lämna honom där...

PolisHögSkolan!

2007-05-14 @ 20:50:04
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se
Postat av: Anna

*Skrattar* Jag trodde du menade han den lille! *skratt igen*

Håller tummarna för DIN lillebror... :oD

2007-05-14 @ 21:03:21
URL: http://familjenjensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback