Tacksam för pocketböcker

Jag älskar att läsa böcker, alla dess sorter men helst kriminalromarer. Sommarens litteraturlista är lång, jag ser verkligen fram emot att äntligen få läsa böcker och då menar jag inte studentlitteratur.

Mannen tycker att jag är jättetråkig när jag väl börjar läsa en bok för istället för att sitta uppe och prata med honom så brukar jag smyga till badrummet för att tvätta mig och borsta tänderna. Sedan smygen jag i pyjamasen och lägger mig under det svala täcket, tar upp boken från sitt gömställe och bara ger mig hän.....läser, läser och läser.

Längtan!

Det bästa presenten man kan få måste vara en bok som någon själv har läst och uppskattat för att sedan vilja att någon annan också ska få uppleva just den boken.

Pocketböcker är bra för att de är billiga, man kan köpa många olika och skulle någon 1-åring välja att riva sönder den kan man bara köpa en ny.

VisaVisaVisaVisaVisaVisaVisaVisa
Bara några av alla de böcker jag vill läsa i sommar

Camilla Läckberg -  Tyskungen
Denise Rudberg - Matilde
Marianne Fredriksson - Ondskans leende
Jacquemot Nicolas - Konsten att vara social
Linda Skugge - Ett tal till min systers bröllop
Mustafa Can - Tätt intill dagarna
Jesper Juul - Livet i familjen
Jennifer Weiner - Perfekta hemmafruar

Kommentarer
Postat av: Anna

Kisar, kan inte se alla titlarna, men vill. Länkarna funkar inte. Ser Läckberg, Rydberg, Fredriksson och Skugge. Vilka är de andra?

Postat av: Sara

Nu har jag lagt ut namnen. Var inte gjorda som länkar bara som söta små bilder hämtade från bokus. Jag passade även på att beställa några av dem....snart!

Natti, natti!

2007-05-15 @ 22:42:23
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se
Postat av: Pia

Ett tips! "Tillsammans är man mindre ensam" Skriven av Anna Gavalde. En jättebra pocketbok!

2007-05-18 @ 09:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback