Tacksamhet

Jag känner tacksamhet för livet

Jag känner tacksamhet för mina barn

Jag känner tacksamhet för min man

Jag känner tacksamhet för min familj

Jag känner tacksamhet för att min familj har hälsan i behåll

Jag känner tacksamhet för mina vänner

Jag känner tacksamhet för kärleken

Jag känner tacksamhet för att jag tillsammans med min familj får uppleva våren och sommaren, dessa underbara årstider!

Jag känner tacksamhet för livet och påminns ännu en gång om hur skört det är och hur viktigt det är att vi tar vara på det, lever i nuet och inte slösar tid på saker man ändå inte mår bra av.

Gerbera, troligen en hybrid

Idag, finns mina tankar hos en god vän

Kommentarer
Postat av: Pia

Jättefina och tänkvärda ord! Gerbera är min favoritblomma!

2007-05-31 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback