Tick, tack, tick ,tack

Idag har tiden gått så ovanligt fort. Vi vaknade 08.30 och nästa gång jag tittade på klockan var hon 11.50.  När jag sedan tittade igen var hon plötsligt 14.30 och nu har vi varit ute i trädgården och plötsligt var klockan 20.30. Inga barn var badade eller i närheten av sin säng. Nu är klockan 21.11 och båda barnen är badade och nu sover de.

Mannen är på middag med jobbet, han och en massa golfspelande medelålders män. Säkert mycket intressant med tanke på att mannen inte spelar golf, han har dock fått för sig att vi ska börja när han har slutat spela fotboll.....ha, ha, ha! När han har slutat spela fotboll då ska jag börja träna på riktigt igen.....golf..pyttsan heller!

Min kusin M ( hon som ska gifta sig den 14/7 och det är bara några få veckor dit) fyller 30 år den 6/6. Det ska hon fira, ingen 30-års kris där inte. Vi är ditbjudna på litet kalas. Mannen har något med fotbollen men för denna gången ska han faktiskt lägga det åt sidan och följa med till Kusin M för att fira henne.

Jag gillar faktiskt att vara 30 år. Jag är lycklig (lite stressad men det går över den 31/5), lyckligt gift ( han är nästan aldrig hemma men då kan man ju inte vara annat än lyckligt gift för vi hinner inte bråka=),  2 små mirakel, ett hus, snart lärarexamen!!! och familj och släkt med hälsan i behåll.


Två inredningstidningar ligger och väntar på mig, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback