Tjuvstart

Jag började lite när jag vaknade idag, bara några sidor men jag började. Det kändes härligt, spännande, frigörande, ljuvligt och samtidigt inte riktigt tillåtet än. På fredag eller kanske redan på torsdag eftermiddag, då börjar jag att läsa mina eget utvalda böcker.

Handlingsplanen är nästan färdig, nio sidor text blev det och det känns rätt bra tycker jag. I eftermiddag ska jag besöka en vän som har ett litet tryckeri. Han ska få hjälpa mig att trycka upp en poster som jag ska ha till min hjälp vid redovisningen. Vi fick gärna klistra och klippa samman den själv men vid närmare eftertanke så beslutade jag mig för att inte göra så. Det är inte riktigt min grej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nyfiken, vilken tjuvbörjade du på?

Postat av: Sara

Jag tjyvade lite på Konsten att vara snäll av Stefan Einhorn. Använder mig ofta av: bla bla bla ...men han/hon är snäll! Ska bli kul att se vad snäll egentligen står för=)

2007-05-28 @ 09:30:10
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har tänkt lite och blivit nyfiken på den titeln, men inte läst boken. Den spontana betydelsen av snäll för mig är faktiskt mest negativ. Du får gärna rapportera om läsningen!

2007-05-28 @ 09:42:15
URL: http://familjenjensen.blogg.se
Postat av: Sara

Själv är jag mest nyfiken på vad egentligen snäll är. Lovar att rapportera inom kort.

2007-05-28 @ 10:34:37
URL: http://www.sockerbullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback