Utdrag...

... ur mannens blogg

"Lördagen flöt vidare, för vissa hemma hos blåbärskungen, själv var jag med familj på gästis och firade Mrs mormor som fyllde 80!! Ännu fler gratulationer!! Därefter gick vi till Mrs kusin och såg på det som kom att bli mitt absolut värsta TV-upplevelse någonsin!! Odiskutabelt!!! Eurovision song contest!! Fyyy Faaaaan!! Vilken skit!! Bara en massa osammanhängande skrik och de som försökte sjunga och inte dränkas av etnomusikaliska trummor sög fett!! Falskt och taktlöst, ungefär som om jag skulle gjort det men sen har ju jag vett nog att inte ställa upp!!! En tanke dock: hur var de bidrag som inte gick vidare?? Herregud!! Om det finns aliens ochom deav någon besynnerlig anledning skulle fått syn på ESC, vad hade DE tänkt??

A. WOW!! Vilken show, det svänger ju!! Han den Ukrainske sångaren har ju enorm utstrålning och sexappeal!!
 
B. Vilka dårar, vi måste sätta stopp för det här!! På med storlasern!!

C. Oj! Vem har fjärren?? Byt tillbaka till Sommartorpet... Den där Ernst... Mmmm..."



Inga vidare kommentarer från Sockerbullen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback