Vi tar in skylten igen

Han är inte till salu längre. Jag har nyss burit in honom till sin säng, han var lugn, avslappnad, mysig, gjorde som jag ville, jag fick pussa och snusa på honom så mycket jag kunde och ville...han sov!

Detta har varit en skön dag med lite pyssel hemma och några timmars strosande på stan i Ystad. Värmen var go och skön och glassen var god och kall. När övriga delar av sällskapet gick hem till lillebrors sambo Sara ,gick jag med en sovande Viggo vidare för att försöka hitta betongkrukor, vi lyckades inte med detta.

Väl hemma hos Sara var Viggo utsövd och glad. Det var precis som om han fått nya batterier i sig. Vilken energi! Inget fick vara där det skulle vara, allt skulle dras och slitas i, han var TOKIG!. Vi 3 vuxna bara tittade med stora ögon på varandra. Jag satt inte ner många sekunder under de timmar vi var hos Sara. På vägen hem lyckades Viggo sova i ungefär 1 minut, men det räckte. Nu har han rensat kylskåpet och städat hela toaletten med toalettborsten. Blä!

Nu sitter jag och väntar på mannen, han har inga nycklar med sig (fick inte plats i fracken) och jag vill inte gå och lägga mig med en olåst ytterdörr.

Imorgon ska jag rasta Viggo i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback